چند نوع فروشگاه اینترنتی داریم
نوشته شده توسط : راکت شو

 

اکثر ما تا کنون با فروشگاه اینترنتی به نحوی آشنایی داشته ایم. یا از طریق دوستانمان به ما معرفی شده اند یا خودمان با یک سرچ در گوگل به آنها رسیده ایم یا از سایر راه های تبلیغاتی. به طور معمول ما سه نوع فروشگاه اینترنتی داریم که در این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم.

1- فروشگاه اینترنتی صرفا جهت فروش محصولات

در این نوع فروشگاه اینترنتی صرفا محصولات مدنظر مدیر یا مجموعه به فروش می رسد. در این گونه محصولات در وبسایت قرار می گیرند و کاربر با خرید به درگاه پرداخت منتقل می شود و جهت پرداخت و خرید اقدام می کند. مانند وبسایت کارما که محل خوبی برای خرید هدیه برای خود و عزیزانتان می باشد

2- فروشگاه اینترنتی محصولات دانلودی

در این وبسایت بابت خرید محصولات و فایل هایی که به آن نیاز دارید مبالغی واریز می کنید و پس از واریز فایل مد نظر جهت دانلود در اختیارتان قرار می گیرد، وبسایت دانلودها از این نمونه وبسایت ها می باشد. بعالاوه تمام وبسایت هاب دانلود فیلم، عکس مانند فری پیک و آهنگ.

3- فروشگاه اینترنتی تولیدی

شاید شرکتی باشید که محصولات زیادی برای تولید و عرضه دارد، این شرکت اقدام به تاسیس یک فروشگاه اینترنتی می کند تا محصولات خود را در قالب وبسایت نیز بفروشد، مانند راه صنعت که که یک وبسایت تولیدات راهسازی می باشد. یا فروش محصولات ورزشی و محصولات کشاورزی.

شاید شما فروشگاه های زیادی را دیده باشید اما معمولا در یکی از دسته های فوق جهت فعالیت قرار می گیرند. اگر کته یا نظری در این باره دارید خوشحال میشیم با ما در میان گذارید.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: